första inlägget

 

Denna blogg är till för er där ute som söker inspiration och strävar efter ett personligt hem utan att behöva lägga allt för mycket pengar. Jag vill visa ett alternativ till det allt för vanligt förekommande Svenssonfierade IKEA-hemmen. De flesta människor tänker att det enda stället man kan köpa billiga möbler på är IKEA, och därför ser många hem precis lika dana ut. Jag vill alltså visa att det finns andra vägar att gå, och att framför allt second hand är ett bra alternativ både för plånboken och för kreativiteten. 

Under mitt projektarbete kommer ni att få följa mig när jag ska inreda ett rum från grunden på ett billigt och framför allt kreativt vis. Vägen dit kommer kantas av många loppisrundor, mycket skrapande och målande, fin fina tips och framför allt kommer det att bli så himla kul och jag hoppas ni vill hänga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0